Mijn naam is Annette van Loenen, ik ben woonachtig in Loosdrecht met mijn gezin (man en tweeling van nu 18). Al bijna dertig jaar ben ik werkzaam in de luchtvaart. Eerst bij Martinair Holland en de laatste 25 jaar bij Amsterdam Airport Schiphol in diverse functies. In een van mijn laatste functies als Airport manager was ik eindverantwoordelijk voor de gehele Schiphol operatie. Juist in die tijd heb ik heel snel en efficiƫnt leren werken.
Ik plan en organiseer snel en makkelijk en ben goed in het houden van overzicht. Ik ben niet bang om beslissingen te nemen en daag mensen graag uit het beste uit zichzelf te halen. Competenties die ik nu feilloos kan inzetten als professional organizer. Daarnaast ben ik sensitief en flexibel en kan snel inspelen op wat de ander nodig heeft en hier ondersteuning in bieden. Samen met mijn klanten zoek en vind ik een oplossing voor hun vraagstukken. Een op maat gemaakt advies waar iemand echt mee verder kan. Na het volgen van diverse opleidingen en een aspirant lidmaatschap bij de Nederlandse vereniging van Professional organizers, ga ik nu graag aan de slag als uw professional organizer. Van Mind your step op Schiphol een kleine stap naar Mind your Mess!